20 Nisan 2011 Çarşamba

K A R A N L I K

Haramiler sarmış cirit atıyor,
Ortalık toz-duman, yollar karanlık.
Kimlere sarılsam beni satıyor,
Dostluklar yalanmış, kollar karanlık.

İtibar zamane düştü paraya,
O bir karakedi, girdi araya,
Namusu, vicdanı dizdi sıraya,
Arzuhal sulanmış, pullar karanlık.

Çoğumuz ederiz günden şikâyet,
Çenemiz yorulmuş bundan nihayet,
Herkesin yaptığı binbir siyaset,
Düzene dolanmış, haller karanlık.

Kimisi keyifle kendinden geçer,
Önünde viskisi havyarla içer,
Kimi dans ederek havada uçar,
Beyinler bulanmış, diller karanlık.

Garibin cebinde arsızın eli,
Bir gün şapka düşer, görünür keli,
Haksızlık, sömürü ediyor deli,
O kaz gibi yolan, eller karanlık.

Karozan diyor ki, bu gün de coştum,
Hep yokluk içinde, yılmadan koştum,
Hayatın dağları aşılmaz dostum,
Bizi zora salan, kullar karanlık.

1 yorum:

  1. DEGERLI ISMAIL ABIM.... YÜREGINDEN DIZELERE DÖKTÜGÜN GÜZEL SÖZLERINLE MUHTESEMSIN.... BÖYLE BIR YÜREGE ABIM DEMEK BANA ONUR VERIYOR..SIZLER IYI KI VARSIN...SIZLER BIZIM ANLATMAK ISTEYIP TE ANLATAMADIKLARIMIZI YAZANLARSINIZ...IYI KI VARSINIZ...ELLERINDEN YANAKLARINDAN GÜZELYÜREGINDEN ÖPÜYORUM..ALLAH,A EMANET OLUN..SEVGIYLE KALIN..SAYGILARIMLA......

    YanıtlaSil